Samsung SC8835 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SC8835 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

maxdegraaf 27-06-2014
Geschreven voor: Samsung SC8835 rood

Na 3 maanden: De zuigkracht is perfect. Maar een stofzuiger die zijn vuile lucht naar achteren blaast en niet omhoog is niet zo handig. Tijdens het stofzuigen moet je nu heel goed opletten hoe je loopt anders blaas al heel veel stof door je huis. Verder is de slag "vast" aan de kant van de stofzuiger en kan daar niet draaien. Ook dit is niet handig, je blijft nu de slang telkens uit ongewenste lussen halen. Ool de kromming aan het uiteinde van de slang is te rond. Dit is onhandig tijdens het gebruik van de hulpstukken. De hulpstukken is een aanfluiting. Die zijn te dun en maken daardoor te veel herrie. Gelukkig passen de hulpstukken van mijn vorige stofzuiger ook. Mooie stofzuiger maar met wat domme ontwerpfouten.

Ronalddeg 04-04-2014
Geschreven voor: Samsung SC8835 rood

Prima stofzuiger! Flinke zuigkracht, zuigt zichzelf bijna aan de vloer vast. Haren van huisdieren worden goed opgezogen. De stofzuiger is relatief zwaar, wat op mij een degelijke indruk maakt. Ondanks dit gewicht is hij wel erg wendbaar en rolt hij goed achter je aan. Veel accessoires meegeleverd (oa. 2 grote mondstukken). Reservoir is makkelijk te legen.

Enig minpunt vind ik de gecombineerde meubelhulpstuk (2 hulpstukken ineen geschoven), deze zit niet stabiel op op de stang. Ik heb daarom een losse meubelmond gekocht (6 euro, 35 mm). Dat werkt dan prima.